Dok

Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4

  • 5 Ответов
  • 2915 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн myroslav

  • Сидел в Спортяге
  • ***
  • 138
  • Губить людей не пиво губить людей вода!
  • Автомобиль: Kia Sportage 1997 2.0 dohc гбо 4
  • Город: Рівне
Дісталися мені майже на халяву рейлінги від пасата хочу поставити їх на спортик приміряв по довжині нормальні навіть чимось краще дивляться як рідні. Хтось таке робив вже? це потрібно свердлити дирки в криші бо шось не хочеться як небуть просвердлити а потім голову чухати що криво. Чекаю ваших порад :)

*

Оффлайн Lubko

  • Знает Спортейдж
  • ****
  • 289
  • Автомобиль: "коротун" 98р.в. рестайл 2л dohc гбо
  • Город: Львів
Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4
« Ответ #1 : Март 26, 2015, 12:02:42 »
Ставив від вектри якоїсь (може універсал бо довгі сильно).
Вкорочував досить (по ~20см з кожного боку), по-людськи розібрати, тобто стягнути трубу з наконечника, не вдалося з зусиллям близько півтори тони (ручною лебідкою між двох дерев) - прикипіло намертво (труби і наконечники люміньові), прийшлося по-варварськи болгаркою "розбирати".
Кріплення - по два болти на кінцях і по одному на середніх стійках, дірявив дах ясен пень, якщо раптом не дуже точно дірку просвердлиш - не смертельно, можна "посунути", пересвердлити, воно ж все прикривається зверху - ніхто не побачить ).
Де була шпара більше ~3мм між самою бляхою даху і верхньою бляхою лонжерона - вставляв шайби, де менше - стягував так, лонжерон м'який, до даху легко притягується без деформації даху (при чому вся конструкція стає жорсткіша). Все щедро обпацькував чорним кузовним герметиком (тільки в рукавицях ґумових бо інакше потім дооовго руки будуть чорні).
Де бракувало технологічних отворів в нижній блясі лонжерона щоб доступитися головкою до гайки - свердлив дірки 22мм коронкою.
 Під опорами не всі ґумки були рідні від рейлінгів - то повирізав якесь жалкоє падобіє з якоїсь ґумо-пластмаси, зблизька якщо приглядатися то видно шо калхоз лютий, а здалека ніхто й не помітить.
Ясен пень шо знімав стелю салону, заодно вібру на дах накотив (шумка там вже кагбе є штатно у вигляді кусків поролону).

Дірку в кузові свердлити шкода хіба що перший раз, а далі піде як по маслу ;)

Перепрошую - немаю детальних фото, та й взагалі людських, хіба шо якось отак:
я хочу бути добрий, я тіко троха сам на себе злий..

*

Оффлайн myroslav

  • Сидел в Спортяге
  • ***
  • 138
  • Губить людей не пиво губить людей вода!
  • Автомобиль: Kia Sportage 1997 2.0 dohc гбо 4
  • Город: Рівне
Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4
« Ответ #2 : Март 26, 2015, 14:28:34 »
добре зроблена робота! буду собі колхозити  :)  після того як зберу салон  а то зараз весь розібраний для обробки антикором і пошуку кудою затікає вода в салон

*

Оффлайн Lubko

  • Знает Спортейдж
  • ****
  • 289
  • Автомобиль: "коротун" 98р.в. рестайл 2л dohc гбо
  • Город: Львів
Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4
« Ответ #3 : Март 26, 2015, 14:46:23 »
забув додати: між рейлінгами дав три поперечні балки (зі звичайного автобагажника, стальні прямокутні) намертво (кронштенами зі стального кутника і люміньовими заклепками) - вийшло досить міцно, возив і меблі різні, і колеса і бензогенератор і поверх того всього сам бігав пішки вздовж і впоперек..
єдине що близько до даху досить (пару см), то щоби бокс вчіпити чи лижі - треба якісь проставки (наприклад дерев'яні бруски) поверх балок придумувати.
я хочу бути добрий, я тіко троха сам на себе злий..

*

Оффлайн Maksim

  • Новичек
  • *
  • 13
  • Автомобиль: Sportage 1
  • Город: Харьков
Re: Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4
« Ответ #4 : Январь 30, 2017, 15:21:00 »
А кто знает, какое там расстояние между усилителями в самой крыше, можно как-то подобрать рейлинги чтоб в них попасть? И если не подгонять крепления под усилители, не будет ли прогинаться крыша при нагруженном багажнике?

*

Оффлайн Lubko

  • Знает Спортейдж
  • ****
  • 289
  • Автомобиль: "коротун" 98р.в. рестайл 2л dohc гбо
  • Город: Львів
Re: Колхоз рейлінгів на спортик від пасата b3-b4
« Ответ #5 : Январь 30, 2017, 16:15:15 »
Щойно поміряв в себе - по "умовно-осьових" лініях рейлінгів, (тобто "на око", бо ж болтів не видно) спереду вийшло 103 см а ззаду аж 97см. Тобто виходить що наш дах звужується дозаду (я вже забув такі нюанси відколи тим займався).

Тому рекомендую все робити "по місцю" - розшиваєте стелю, дивитеся знизу де зручніше дірявити дах щоб добратися до гайки голівкою крізь нижню стінку лонжерона - відповідно позиціюєте (і/чи вкорочуєте) рейлінг згідно зі своїми технічними/естетичними вподобаннями.
На всяк випадок (бо запитання не зовсім ясне): лонжерони в нас поздовжні (не знаю, може десь є поперечні), досить широкі (до 10 см), на всю довжину даху. Зрештою поперечні також є, спереду-ззаду і в районі плафона освітлення, а от над головами задніх пасажирів - не пам'ятаю чи є, але для встановлення рейлінгів нас цікавлять поздовжні.

Так само "по місцю" підганяємо поперечини - зазвичай з'ємні бувають регульовані/універсальні.
Я ж зробив брутально і намертво (болгаркою, кувалдою і багатьма заклепками).

Це рекомендації щодо колгоспно-бюджетного варіанту. Він не виключає інших можливих, залежно від Ваших пріоритетів.

Оновлення досвіду на зараз - возив 250 кг заліза (стопка профнастилу для покрівлі + сам зверху лазив) - машину більше гойдало при манервах, але жодного бодай скрипу (не кажучи про тріск\деформацію) в лонжеронах-стійках помічено не було В).

Сам по собі дах звичайно що прогнеться, бляха не знаю точно але на око біля півміліметра (прогинається пальцем, якщо посередині).
я хочу бути добрий, я тіко троха сам на себе злий..